Idag har jag.....

  • Försovit mig
  • Jobbat
  • Gjort av med lite av arbetsgivarens pengar som företaget egentligen inte har :)
  • Bränt mig på axlar, rygg och bröst eller vad man nu säger. Det där området ovanför boobsen iaf.
  • Handlat tomatplantor och nya krukor
  • Lagat en jätte god sallad med bla tonfisk, avokado och annanas
  • Planterat tomaterna
  • Klippt gräsmattan
  • Svettats som en gris (den så kallade gräsmattan är mer än äng, skit jobbigt att klippa)
  • Insett att jag nog bränt mig lite mer än vad jag först trott :( 
  • Känt för första gången i år att, NU är det sommar! Yeeeeeee

  • Nu borde jag....

  • Städa
  • Kratta gräsmattan
  • Klippa bort resten av gräset med en trimmer
  • Rensa kattlådan
  • Diska

  • Kommer docka bara göra dom två sista punkterna. Något måste man väll ha att göra sen när man är ledig torsdag - fredag






    Tomaterna





    Den lättklippta delen av gräsmattan





    Den lilla "Ängen"



    Solbrännan får ni ingen bild på :P

    Trevlig sommar!!!!



    Kommentarer
    Postat av: Anonym

    Diska o rensa kattlådan skulle jag gjort :)

    2009-05-26 @ 18:46:51
    Postat av: Hanna

    Diska o rensa kattlådan skulle jag gjort :)

    2009-05-26 @ 18:48:01
    Postat av: EMELIEEE

    Va duktig du är! Jag får ångest nr jag tänker på dig ;D hehe ..

    2009-05-28 @ 10:08:03
    Postat av: Billie

    Hahaha! Tack! Eller nått.... :D

    2009-05-28 @ 10:10:45

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0