Maracas eller Bazooka?

Här om dagen så pratade jag med min bästaste bäste vän Hanna Panna och ja det är väll inte så ovanligt. Men då berättade hon om hennes hyresvärd som hade varit ute på promenad i godan ro. Helt plötsligt så hade han stött på två fjolårs grisar. Alltså VILDSVIN!!! Dom hade jagat honom!! Så han hade fått ringa i panik för att bli hämtad där mitt i skogen. Så hur skulle vi nu göra för att vi skulle slippa bli jagade av monster grisarna på våran promenad i fredags. Jag föreslog maracas för att föra en massa oväsen så dom skulle bli rädda och springa iväg, jag vill ju inte döda dom, bara slippa bli uppäten. Men Hanna ville ta till mer drastiska metoder. Eftersom ett gevär knappt tar död på dom så skulle hon försöka få tag på en bazooka på svarta marknaden Haha. Ett annat alternativ var en kanon, men det är lite klumpigt att ta med sig på promenaden.




Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag tror de blir ganska klumpigt me en bazooka oxå:P

2009-05-17 @ 19:28:48
Postat av: Billie

Jo visserligen men den kan man ju iaf bära :P

2009-05-17 @ 20:12:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0