Röd Dag + Klämdag

Jaha då var det en extra helgdag mitt i veckan igen då. Som vanligt så jobbar jag helg. Inget extra långledigt för mig inte. NÄÄÄ. Jag har lyckats pricka in att jobba helg varenda helg det har varit en helgdag innan. Jag jobbade helg på påsk, valborg och nu kristihimmelsfärd och det där med klämdag har man ju inte någon nytta av där man jobbar idag. Orättvist. Meeeeeeeen. Midsommar är jag ledig! Låååååångledig, jobbar bara måndag och tisdag den veckan. Sen bär det av till Dalarna och Rättvik, till vår underbara stuga. Har inte firat midsommar där på jätte länge. HB i dunkar, folkdräkter och dans runt midsommarstången. Sen är det fest på dansbanan på kvällen. Med liveband och dans. Då korkas det upp och blandas dalagroggar. Ojojoj, brukar sluta med en vinglig färd hem. Tur att det inte är så långt dit. Sen ryktas det om fest hos en av massa sysslingar och hans flickvän. Great!!




Kommentarer
Postat av: Hanna

Dalarna låter jvligt nice ;)

2009-05-22 @ 16:09:08
Postat av: Billie

Det kan du hoppa upp och sätta dig på att det är!!! :)

2009-05-22 @ 16:12:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0