SOOOOON

Snart snart snart får jag åka hem. Vill inte jobba. Vill åka hem och lägga mig på altan och sola. Smiter hem lite tidigare idag tror jag. :P Funderar på att låna hem gräsklipparen från jobbet så att jag kan klippa min helvetes gräsmatta som växer fortare än någonsin. Har en liten handgräsklipparen men jag var helt slut efter att jag klippt en kvadratmeter, tog ju tvärstopp så fort det blev lite ojämt. Så det går fet bort!!! Kan man asfaltera? Känns lite värdelöst att köpa en egen när man hyr och inte vet hur länge man kommer att bo kvar. Men men, det får bli så helt enkelt. Sen är det helt omöjligt att klippa med handgräsklippare på den där "ängsplätten" jag har ovanför mitt hus. Den är inte klippt på år och dagar


Här är en låt till från Dead By April. Hej Hej!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0