TORSDAG SEN KOMMER FREDAG SEN KOMMER LÖRDAG OCH SEN SÖNDAG

Sen börjar veckan om igen. Det ända man kan trösta sig med är att det blir allt kortare kvar till semestern. *LÄNGTAR* Vad har denna trista torsdag bjudit på då? Jo, jobb och en massa irritation, men avslutade iaf kvällen nu med en långpromenad i kvällssolen. Det är avstressande det. Vad bjuder helgen på då? Nja inte så mycket. Ska till Rimbo och äta middag med vänner som jag inte träffar så ofta på lördag och sen blir det väll lite stallet också. Melodifestivalen förstås!!!

Jobbet jag tänkte söka var förstås taget. Jag är alldeles för seg. Varför kunde jag inte kommit på det tidigare. Nä för jag måste tänka igenom allt hela tiden 40 gånger innan jag kan bestämma mig. Men då hinner chanserna glida mig ur händerna. Måste bli en bättring där!!!

Har iaf tagit tag i alla mina abonemang hitan och ditan. Har avslutat två stycken idag. Så i slutet på augusti så har jag bara ett mobilabonemang och jag har då avslutat mitt mobila bredband hos telia som fungerar skit. Att telia ska vara det ända som fungerar bra är bara skitsnack. Sen får vi se vad det blir. Ett till mobilt hos en annan operatör eller ett fast? Det är frågan de.

Tjopp tjo hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0