Förbaskade skit väder!

Ja, dom där underbart fina höstdagarna som faktiskt kan vara rätt mysiga har ju varit lätträknade den här hösten. Nu har vi kanske den värsta månaden på hela året framför oss, November och jag är redan trött på att frysa och ser inte alls fram emot flera månader med snö och rusk. Men man är ju kär och galen så man kan ju ta vara på dom ruskiga dagarna och bara mysa i soffan framför en film, Me like!
Katten har fått kelsjukevirus hon är helt tokig. Hon har legat med mig i soffan hela dagarna nu när jag har varit hemma och varit sjuk och har jag rest mig upp så ska jag bära omkring på henne. På toaletten får man absolut inte stänga in sig för att få en privat stund, Nej Nej, då krafsas det och skriks utanför. hahaha.

Nä nu blir det till att tända ljus och krypa ner i soffan igen för febern har ju kommit tillbaka. Attans!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0