Höna av en fjäder

Tänk att en liten helt normal diskution om kungafamiljen kan bli något så stort och irriterat. Karar jag inte av att andra har en annan åsikt? Jo, det har jag inget problem med. Men jag tycker bara inte att det är någon anledning att fortsätta en diskution där båda har en bestämd åsikt och man inte kommer vidare. Varför diskutera då? Sen inser jag att min förbaskade envishet (som oftast är något bra) kan övergå i tjuskalligthet och nästan kan bli barnsligt. Tur att jag inte är långsint också, då hade jag varit outhärdlig att umgås med. Men jag försöker men det är inte lätt att ändra ett invant beteende. Oftast så reagerar jag först och tänker sen.


Men men inget ont som inte har något gott med sig


Hej så länge :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0