Bitterhet och fördommar förpestar mina dagar

Precis så är det. Jag har bitterhet och fördommar runt omkring mig hela dagarna. Det är det ända jag får höra. Tryck ner folk bara! Känns det bättre? Det måste det ju göra? Det måste ju vara för att höja upp sig själv, för att känna sig LITE bättre än någon annan. Man dömmer andra med sina fördommar och förutfattade meningar som grund. Dömmer människor man inte känner. Det är mina vänner och bekanta men dömmer dessutom och tycker att man känner dom bättre än jag. Ni har ju knappt pratat med dom. Fy fan säger jag bara. Skällsord, elaka smeknamn och skitsnack, dag ut och dag in. Hobby rasister är ni. Nu är det fan värre än någonsin. Det ska bli så skönt att se era miner när allt är över. Lyssna på vad ni har att säga när ni fått på papper att ni haft fel. Men erkänna det kommer ni aldrig göra, kommer väll med någon fucking jävla dåligt försök till att rädda situationen till din fördel. I morgon är det iaf fortsättning följer på eländet....och jag kommer vara där oavsett...






Kommentarer
Postat av: Linda

Vad är det som har hänt???

2009-09-17 @ 13:59:30
URL: http://filipssons.blogg.se/
Postat av: Emelie

Vi kan ta det på msn eller nått :)

2009-09-17 @ 20:56:42
Postat av: Hanna

2009-09-18 @ 21:28:31
Postat av: Hanna

kom ihåg att va de än är så är de bara o ringa så lovar jag att jag kan få dig o le :D

2009-09-18 @ 21:30:09
Postat av: Billie

I know :D

2009-09-18 @ 21:32:47
Postat av: Anonym

Här var det argt. Men jag kan väll hålla med å säga Fy fan jag med!

2009-09-25 @ 08:47:48
Postat av: Anonym

<------------ Mvh CHD

2009-09-25 @ 08:48:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0