Påsk

Påskafton och strålande sol idag igen. Me like! Det är redan +8 här. Idag ska jag nog ta fram utemöblerna och torka av dom. Slänga förra årets tomatplantor som inte ser så välmående ut så att jag så småning om kan plantera nya :) Alex är nere på Elmia och jobbar så lite ensamt är det men ganska så skönt också. Man kan behöva lite egentid ibland.

Har en sån sjuk träningsvärk! Var till stallet i går och red fyra turer. Varav den sista var ingen lätt match, stark som ett as var han och pigg. Tänkte åka idag med men stannar hemma och vilar upp mina muskler till måndag då jag ska tillbaka och rida med betalt dessutom :)

Ikväll är jag bjuden till grannen på påskmiddag. Nära hem. Taxin blir inte dyr :P

Nu blir det frukost...


GLAD PÅSK ALLESAMMANS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0